Monday, April 27, 2009

tErKeNanG dULu2

salammmm.... sje nk post pic lama to mama auni supaya teringat kenangan lama... al-kisah cerita tahun 2005.... perkenalan antara mama auni ngan ibu danial... huhu... pengalaman kali pertama masuk hutan... nauzubillah x pernah ku bayang kan camne dok kat dalam hutan nie.... act hati ni nk try camner rasanye kn... ada la mmbr kat ofis ni yg bgtau kat department member dia ada wat trip ke taman negara, pahang... i pn semangat nk g la kn... Ya Allah... dok kat sana dlm 4 hari 3 malam kot.. bermulanye tracking... org yg paling lemah semangat x lain x bukan saya la orgnye... hahaha... fed up gler...tension... time ni x de sape2 pn pompuan yg leh control ayu.. muka semua ngan berminyak n hitam... bau badan x hengatttt... hangit tul.. pahit... peluh jgn ckp la kn...time ni mama auni ngan i... hehehe masing2 gemuk kn... klakar gler....

1st day antara aktiviti yg disediakan
main netball ngan team kt sana i pn x ingat r.. i'm sorry



bermulanye tracking... time ni penuh semangat masing2.....
ewah.. mama auni n ibu_danial msg2 berbaju merah



muka masing2 dlm keletihan
dh sampai pertengahan nk habiskan perjalanan


time santapan... lapor gler...


berakhirnya keletihan kepenatan dan keperitan

3 comments:

  1. weh makcik..adoi,leh lak ko letak pic ni..da le muke aku tembam gile,ngn gemoks nyer..adoii...malu aku nk nengok gambau tu..malussssss

    ReplyDelete
  2. saje nk sakat ko la makcik... tu bkn apa utk mengingatkan kita gak jgn jadi mcm dolu2... waaaa takut beb...

    ReplyDelete
  3. woii..tokuzutt den nengok gambar korang..gemokk giler korang dulu...kalah aku sekarang ni..giler dasat siott..hahaha..aku kene nengok satu2 mana lah korang nie...perghh..skang nie bai dah slim gileerr..ina pun sama...yang aku plak dulu kecik jer..tapi skang..hamikkk kauu!!!!

    ReplyDelete