Monday, July 20, 2009

~^20 July 2009 2nd Anniversary^~

Alhamdulillah hari ni genap la usia perkahwinan ku yang ke 2.. kejap je rasa.. rasa cam baru dalam honeymoon lagi..huhu.. hmm pejam celik pejam celik dh ada pn anak umur danial dh 1thn 3 bulan.. nk tambah lagi???? nnti dulu la.. kewangan x stabil lagi... nnti dh stabil baru le ONNN… ceh mcm la kilang wat anakk… hahaha sepanjang berkahwin banyak gak la perasaan ada yang suka duke, gelak ketawa, manja2,nangis2 pn ada... ingat di dalam hati nak ubah perangai yang buruk2 coz saya ni suka merajuk, dan pandai cari pasal.. bukan apa kdg2 perasaan nk marah x boleh nk pendam2 nnti parah.. hehehe.. Sayang i harap kita KEKAL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.. Dengan kehadiran putera yang tersayang MOHD IZZ DANIAL menambahkan lagi erat kasih sayang kita.. Moga kita harungi segala susah senang bersama dan apa saja duagaan yang mendatang kita tabah menghadapi dengan tenang.. apa2 pn i tetap sayang sangat kat u my luvly hubby... Mwahx..


p/s: sorry pic x leh nk upload.... geram jeeeee...**&&*$$$^

2 comments:

  1. alamakkk,smlm anniversary ko ker?lupe lak aku..hehehe..

    anyway,happy 2nd anniversary..moga tabah & sabar mengharungi alam rumahtangga..moga bhagia selalu disamping Izz Daniel yang comel..

    pst:dpt hadiah pe anniversary ni?x g pre honeymoon lg ker?huhuuhuuh

    ReplyDelete
  2. thanks a lot.. x celebrate pn just makan domino's pizza je... pre honeymoon x ke mana2 kot coz masih dalam kesedihan kn ngan pemergian ayahanda...

    ReplyDelete